• Ofte stilte spørsmål
  • Fleksbloggen
Logg inn

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på alt det du lurer på rundt Fleks og bilabonnement. Hvis du ikke finner svar på det du lurer på, ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre!

Tilbake til kategoriene

Fleks og bilabonnement

Jeg har spørsmål om Fleks og hva et bilabonnement er

Abonnementet

Jeg har spørsmål vedrørende abonnementet

Bestilling

Jeg har spørsmål vedrørende bestilling av bil og opprettelse av abonnement

Henting og levering

Hvordan fungerer henting og levering?

Betaling

Jeg har spørsmål knyttet til betalingskort, kvittering og faktura

Uhell og skade

Jeg har spørsmål knyttet til uhell og/eller skade på min Fleks-bil

Vedlikehold og veihjelp

Jeg har problemer med min Fleks-bil eller har spørsmål vedrørende vedlikehold

Parkering

Jeg har spørsmål vedrørende parkering i forbindelse med mitt Fleks-abonnement

Det faste månedsbeløpet vil automatisk trekkes fra ditt registrerte betalingskort forskuddsvis for hver abonnementsperiode. Det første trekket gjennomføres samme dag som du henter din Fleks-bil og deretter samme dato i hver måned, frem til du sier opp abonnementet.

Løpende utgifter som bompenger, eventuelle overkjørte kilometer, ubetalte parkeringsavgifter eller lignende trekkes etterskuddsvis sammen med det faste månedsbeløpet for neste periode. Betalingskvitteringen, som du finner i Fleks-appen og på Min side, vil spesifisere hva du har blitt trukket for.

Kvitteringer for alle betalinger som er knyttet til ditt abonnement finner du i Fleks-appen og på Min side. Her vil du finne kvitteringer med spesifikasjoner på hva du har blitt trukket for. Du vil også motta en e-post fra oss når vi har utført et trekk fra ditt betalingskort.

Nei, det er ikke mulig å endre trekkdato.

  • Personvernerklæring
  • Avtalevilkår