Her finner du svar på alt det du lurer på rundt Fleks og bilabonnement. Hvis du ikke finner svar på det du lurer på, ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre!
Nei, det er ikke mulig å endre trekkdato.
Kvitteringer for alle trekk Fleks utfører på ditt betalingskort som er knyttet til ditt abonnement finner du i Fleks-appen og på Min side på fleks.no. Her vil du finne kvitteringer med spesifikasjoner på hva som er belastet. Du vil også motta en e-post fra oss når vi har utført et trekk fra ditt betalingskort.
Løpende utgifter som bompenger, eventuelle overkjørte kilometer, ubetalte parkeringsavgifter, bøter og lignende trekkes etterskuddsvis sammen med det faste månedsbeløpet for neste periode. Betalingskvitteringen du finner i Fleks-appen og på Min side på fleks.no vil spesifisere hva du har blitt trukket for.
Det faste månedsbeløpet vil automatisk trekkes fra ditt registrerte betalingskort forskuddsvis for hver abonnementsperiode. Det første trekket gjennomføres samme dag som du henter din Fleks-bil og deretter samme dato i hver måned, frem til du sier opp abonnementet.